Alla inlägg den 29 juli 2009

Av Sofie - 29 juli 2009 12:22

Energin var inte på topp igår. Jag var fruktansvärt trött och det kändes som om hela dagen spenderades i dvala. Planen var att åka till klubben med Rosanna och Nisse, men när dem inte längre kunde följa med kändes det omöjligt att resa sig ur soffan.


Efter en sista kraftansträngning och lite övertalning av Johan kom vi tillslut iväg till klubben, men så här i efterhand borde vi nog ha stannat hemma. Träningen blev minst sagt halvhjärtad.


Vi jobbade en del med störningar. Hoppa över hindret istället för att ta apporten som ligger bredvid, fotgående rakt mot hindret och hålla positionen istället för att ta hindret osv. Det krävdes några "gör om gör rätt" innan det började falla på plats men mot slutet skötte han sig fint.


Jag börjar upptäcka att Tristan slarvar en del med att lyssna på vad jag säger och istället gör det som han tror ska göras, så det måste jag försöka komma åt...


I övrigt var träningen inte så mycket att hurra för... Jag måste lära mig att låta bli träningen om jag inte är på humör, för om jag inte vill varför ska då Tristan?

Ovido - Quiz & Flashcards