Alla inlägg den 8 juli 2009

Av Sofie - 8 juli 2009 23:39

Jag satt och surfade runt lite och vad såg jag när kom till aussielkubbens hemsida? Jo, att en bild på Tristan och Moa när dem "gosade" på rasspecialen pryder framsidan. Nu ligger förvisso Tristan i en  konstig vinkel så det är inte uppenbart att det är han, men jag vet!


Annars hände det inte så mycket spännande idag. Vi åkte till mamsen för att hämta nycklar och Tristan blev överlycklig att få träffa Frasse. Frasse å andra sidan tittade åt en annat håll och använde sig av metoden "ser jag inte honom så ser han nog inte mig". Frasse är lite rolig på det sättet, först vill han ingenting men så fort Tristan har hittat på något spännande då blir han bra nyfiken och ska vara med, söta gamla farbror schnauzer.

Ovido - Quiz & Flashcards