Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Sofie - 21 maj 2009 22:46

Jag vill bara börja med att meddela att jag klarade medicintentan! Så otroligt underbart skönt!


Större delen av dagen har spenderats med att plocka och fixa i lägenheten. Sakta försvinner kartong efter kartong och det börjar bli allt mer bovänligt. Aussiemonstret hjälper mer än gärna till att packa upp och erbjuder även sina perforeringstjänster om man inte tackar för sakerna fort nog... Jag tror att han funnit sig väl tillrätta här och har nu hunnit att provsova alla rum.


Idag har det för Tristans del blivit promenad i Hagaparken. Han var totalt galen. Sprang fram och tillbaka och hoppade och busade, man hade kunnat tro att han varit inlåst i flera veckor och inte bara under natten (?!). Jag hoppas innerligt att det aldrig kommer en dag då han behöver begränsas med enbart koppelpromenader, den vardagen skulle nog driva både mig och Tristan till vansinne.

Ovido - Quiz & Flashcards