Alla inlägg den 20 juni 2009

Av Sofie - 20 juni 2009 23:52

Oavsett väder och vind så är det ju faktiskt sommar nu vilket betyder att sommarkläderna ska plockas fram och läggas överst i klädhögen. Detta har även jag gjort men jag blev först lite oroad över vilket äckligt kryp till ohyra jag fått in i mina byrålådor då större delen av mina kläder är fulla av små hål, men så kom jag ihåg...


Ohyran som drabbat mina kläder är valpen Tristan. Förra sommaren hade vi ju en liten valp med sylvassa tänder och som var expert på att perforera kläder. Att byxor och liknande är håliga kan jag väl förstå men att även mina tröjor är drabbbade känns så här i efterhand lite konstigt. Jag har nämligen väldigt svårt att föreställa mig att den lilla valpen klarade av att hoppa så högt. Men, är man ett aussiemonster så är man.

Ovido - Quiz & Flashcards