Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Sofie - 1 juni 2009 21:50

Även om jag tycker att värmeböljan är helt underbar och plågar mig i solen ute på balkongen så är det en helt annan sak för det lilla aussiemonstret. Stackaren är helt utslagen på dagarna och vi får nöja oss med korta rastpromenader i värsta värmen. Detta lämnar ju då förstås mycket utrymme för energiexplosion till kvällen och således även idag.

Åkte till klubben för att träna lite när han ändå hade så mycket energi att göra av med i hopp om en bra träningsstund.


Började med lite kommendering av Malin. Tristan försökte attackera henne lite till en början men släppte det sedan och koncentrerade sig på mig och mina kommandon. Körde inkallning och hopp i kedja och där har jag faktiskt inget större att anmärka på.

Tyvärr var detta ungefär det koncentrationen räckte till för när Malin åkt gick det bara utför. Tristan var alldeles för okoncentrerad och jag blev frustrerad, men det kan ju (tyvärr) inte gå bra jämt. Får trösta mig med att vi hade ett väldigt lyckat minipass imorse istället (aussiemonstret klarade 5 min platsliggning på 10 m!).

Ovido - Quiz & Flashcards