Direktlänk till inlägg 1 april 2010

Glad påsk!

Av Sofie - 1 april 2010 11:03

Om ni vill se lite fler bilder från senaste valpbesöket så ta en titt i Malins blogg. Där är det fullt med fina små monster!


Vi rymmer till Sälen över påskhelgen och det ska bli skönt att komma iväg och skingra tankarna lite men det känns ganska jobbigt att vara utan dator så länge... Hur ska jag nu stilla mitt valpbehov?! Nya kameran ska förstås få följa med och förhoppningsvis hinner jag lära mig lite vettiga inställningar innan nästa helg.


När Tristan var liten fotade vi rätt mycket men jag saknar bilder där man ser hur han växer och tyvärr är alldeles för många av bilderna av bristande kvalitet... Man ångrar sig så mycket i efterhand då de är så små under så kort tid, men denna gång har jag gett mig tusan på att det ska bli annorlunda!

 
 
Camilla igen

Camilla igen

1 april 2010 14:10

Dom måste väl ha ett nätcafe´i Sälen =))
Ok att länka till er?

Glad påsk!

http://www.bentley.bloggplatsen.se

 
Camilla igen

Camilla igen

1 april 2010 14:13

Ps...då åker ni säkert förbi hos oss på vägen upp....

http://www.bentley.bloggplatsen.se

 
Pia & Elliot

Pia & Elliot

2 april 2010 11:20

Milo...jätte fint namn.Kul att ha några i närheten...då kan vi träffas nåt och träna lite tillsammans.

http://piaelliot.bloggplatsen.se

 
Johanna & Max

Johanna & Max

2 april 2010 16:40

Vad roligt att du har bestämt namn. Milo är verkligen ett fint namn, jag har tänkt på det men det är tyvärr för likt Max.

http://www.jareback.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 9 augusti 2010 21:46

Precis som många andra just nu så flyttar jag på bloggen. Ni kan fortsättningsvis hitta oss på http://aussiemonster.se Ses där! ...

Av Sofie - 9 augusti 2010 18:00

     Igår var det äntligen dags för oss att bege oss till vallhagen. Det här året har det inte på långa vägar blivit så mycket vallträning som jag önskat men förhoppningsvis kommer det bli lite bättre framöver. Får och hagar stod Micke, som har C...

Av Sofie - 9 augusti 2010 14:18

Och så var semestern slut och vi har nu återvänt från landet och friheten. Min tanke när vi åkte ner var att spåra och träna massor men väl där så gick vi på semester istället. Visst blev det några spår men mest bad och mysiga skogspromenader.   ...

Av Sofie - 28 juli 2010 16:40

Sent igår kväll kom vi hem efter några dagar i sälen. Några dagar som inte riktigt blev som jag tänkt mig. Johan skulle hjälpa till med byggandet av loftet på svärföräldrarnas stuga medan jag planerat att sitta och mysa i solen med en bok, promenera ...

Av Sofie - 22 juli 2010 14:29


   Nu är min sista natt gjord och jag har semester i hela två veckor! Härligt! Vi satsar på en slapparsemester på landet men också en liten tur till Sälen kommer det att bli. Ska bli skönt att bara drälla runt lite, läsa bok och träna hund. ...

Ovido - Quiz & Flashcards