Alla inlägg den 19 april 2010

Av Sofie - 19 april 2010 21:51

Måndagsträningen på klubben med Anna och Malin blev visst lite annorlunda för mig och Tristan idag än vad jag först tänkt mig. Kanske borde jag låta bli att skriva detta så jag inte får det galna agilitygänget från Enköping på mig...


Malin var agilitysugen och körde väl alla hundar utom Dalton så även Tristan fick till sin stora glädje hoppa runt lite. När jag fick tillbaka min fläck gick vi förbi den där tunneln med massa "tyg" i ena änden och jag provade lite disträ att skicka Tristan igenom vilket tydligen visade sig vara skitkul. Vips hade jag en ny kanonbelöning för fotgåendet! Det var längesedan jag såg ett sådant engagemang i fotgåendet bara för att springa igenom en hög med tyg...!

Testade även att shejpa början till slalomet... Vad hände jag skulle ju träna lydnad?!


Lilla Milo har för dagen varit ganska trött efter helgens alla aktiviteter och tagit det ganska "lugnt". Stort framsteg vi gjort är att kunna sitta och ge ögonkontakt innan varsågod på maten ges, det hade jag aldrig trott om det lilla matmonstret.


9 veckors bilder:

      

Ovido - Quiz & Flashcards