Direktlänk till inlägg 31 maj 2010

Tentavecka

Av Sofie - 31 maj 2010 09:52

Jag har tenta på fredag vilket betyder att jag mer eller mindre går i ide under veckan. Är som vanligt riktigt stressad men med lite disciplin så ska det väl gå...


I helgen var jag och fläckarna ensamma, då Johan åkte ner till Habo. En hel del skogstid har det blivit. Båda grabbarna har fått spåra med varierad framgång. Storfläcken krånglade en del på lördagen men spårade kanonfint på söndagen och lillfläcken spårade ganska bra båda dagarna.


Lite människonöje hann jag också med när Malin och jag var på RAW comedy club på lördagskvällen. Henrik Schyffert är ju bara för rolig!


Var även publik när Choice gjorde sitt MH under helgen vilket hon gjorde med bravur. Camilla kan inte vara annat än nöjd!!! Grattis!


Har nu också fått tummen ur och anmält Milo till rasspecialen så nu är det bara att fortsätta träna på att stå still... Puh!

 
 
Maria&Cash

Maria&Cash

31 maj 2010 12:27

Tänkte förslå om du ville ses någon dag, men tycker vi skjuter fram det så du hinner plugga! Ska ner till Gnesta idag med, Cash öron börjar bli näst in till bra, han har fortfarande ont men dom ser en så länge normala ut :D

Du kan få ta två valpar om du vill på rasspecialen ;) Hhaa.. Han kommer stå still & det kommer gå grymt!

http://www.marycash.wordpress.com

 
Sanna Tijah Älva Pippi

Sanna Tijah Älva Pippi

31 maj 2010 17:30

Plugga på och under tiden kan valpaen stå still!

http://www.sugarwinds.se

 
Lotta

Lotta

31 maj 2010 19:34

Haha, ja stå still är inte det lättaste för en galen aussievalp;) Och så ska det tränas trav också.., DET bävar jag lite för!
Lycka till på tentan

http://www.bratland.se/lotta

 
Maja, Ache & Link

Maja, Ache & Link

31 maj 2010 21:12

haha, visst kan jag ge lite tips i slalomet men det kommer krocka med utställningsträningen att stå still. . . haha! Jag har kört in genom 2x2 metoden med Link, vilket jag gillar skarpt! Springa fort och få belöning frammåt utan att titta på föraren!

http://greatwarrior.bloggplatsen.se

 
Camilla

Camilla

1 juni 2010 07:34

Stå still???? :) Kan man inte lägga kardborrar under tassarna....ja så dom fäster i backen alltså ;)Det måste väl vara enda sättet att få en hopp och studs aussie att stå still ;)
Lycka till med tentan!

http://www.gizmobus.bloggplatsen.se

 
åsah

åsah

1 juni 2010 22:48

Tack för ditt stöd. Jag har också tenta imorgon, fast hemtenta.. Lycka till med din!

http://vazyaila.wordpress.com

 
Frida

Frida

2 juni 2010 00:16

Stå har inte varit lätt men Tex börjar fatta grejen nu, även om de behövs slipas på=), dock kommer jag få problem att få Tex i trav då den gångarten knappt finns hos han. Innan jag äns försöker träna på att trava fint måste jag få han sluta studsa som en boll vid min sida=)

Kul att du är anmäld, då ses vi på Rasspecialen!

http://www.tenghede.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 9 augusti 2010 21:46

Precis som många andra just nu så flyttar jag på bloggen. Ni kan fortsättningsvis hitta oss på http://aussiemonster.se Ses där! ...

Av Sofie - 9 augusti 2010 18:00

     Igår var det äntligen dags för oss att bege oss till vallhagen. Det här året har det inte på långa vägar blivit så mycket vallträning som jag önskat men förhoppningsvis kommer det bli lite bättre framöver. Får och hagar stod Micke, som har C...

Av Sofie - 9 augusti 2010 14:18

Och så var semestern slut och vi har nu återvänt från landet och friheten. Min tanke när vi åkte ner var att spåra och träna massor men väl där så gick vi på semester istället. Visst blev det några spår men mest bad och mysiga skogspromenader.   ...

Av Sofie - 28 juli 2010 16:40

Sent igår kväll kom vi hem efter några dagar i sälen. Några dagar som inte riktigt blev som jag tänkt mig. Johan skulle hjälpa till med byggandet av loftet på svärföräldrarnas stuga medan jag planerat att sitta och mysa i solen med en bok, promenera ...

Av Sofie - 22 juli 2010 14:29


   Nu är min sista natt gjord och jag har semester i hela två veckor! Härligt! Vi satsar på en slapparsemester på landet men också en liten tur till Sälen kommer det att bli. Ska bli skönt att bara drälla runt lite, läsa bok och träna hund. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards