Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Sofie - 2 maj 2010 22:19

Jag saknar min kamera... Har man väl börjat fota med en systemkamera känns det inte längre roligt med en digitalkamera, bilderna blir verkligen inte detsamma. Förhoppningsvis får jag tillbaka kameran i veckan men det kan vara att hoppas på för mycket...


Veckans bilder på Milo blev tagna lite sent på dagen och det var en trött 11 veckors valp som ställde sig framför kameran men med lite lock och pock gick det bra. När vi nästan var färdiga med fotosessionen blev minneskortet fullt och jag skulle bara radera några stycken för att kunna ta några sista bilder... Jag tröck på fel knapp. Alla bilder borta och varken valp eller medhjälpare var särskilt sugna på att börja om från början. Vi tog några nya bilder iaf men kvalitén blev som den blev.


För övrigt kan jag meddela att Milos öron lever sitt eget liv just nu och byter skepnad timme för timme, man undrar hur de kommer landa...!


Milo 11 veckor

         


  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards