Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Sofie - 18 maj 2010 21:44

Igår fick vi finbesök av Sanna, Maja och Malin på måndagsträningen. Milo tyckte det var roligt att få träffa sina gamla vänner igen och jag fick inse att inkallningen inte längre är vad den varit... Så nu är det hårdträning.

Fick även lite tips på hur den lille ska utställningstränas så nu får vi ligga i då jag tänkt ställa ut honom på rasspecialen.


För Tristans del blev det hela inte så roligt. Han stressade upp som en tok redan på parkeringen och det som skulle bli en rolig sista träning inför tävling blev mer en stor konflikt... Jag har inte sett honom så här stissig på väldigt väldigt länge och jag trodde verkligen vi jobbat förbi det här... Känns tungt.


För att få en lite bättre känsla så fick det bli ett kort träningspass iaf idag tillsammans med Anna. Så nu känns det iaf lite bättre inför tävlingen, även om jag känner mig nedslagen över att Tristan ska beöva reagera på det sättet som han gjorde igår. Det är ju inget som han mår särskilt bra av...


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards