Alla inlägg den 16 september 2009

Av Sofie - 16 september 2009 17:45

Det är verkligen ett tecken på att man är lat när man trots att man tycker något är lite obehagligt och läskigt ändå gör det för att det går lite fortare och inte kostar riktigt lika mycket energi än alternativet...

Snabbaste vägen för mig till KS är genom kyrkogården, helt ok på dagtid men efter mörkrets infall inte riktigt lika roligt. På något vis är det ändå värt att cykla med hjärtat i halsgropen för att "tjäna" 5-10 min, knäppt!

 

Malin och Moa har nu blivit publicerade som tävlingsekipage på So-Su BK hemsida och bilden som Malin skickat in gjorde mig lite full i skratt då den påminde mig starkt om ett visst fläckigt monster som ligger vid mina fötter...

 

  

Släkt eller?!

 

På vägen hem från dagis idag fick Tristan hälsa på en 13 v ridgeback valp. Det är så härligt att se att det annars väldigt buffliga monstret är så försiktig med valpar och tom lägger sig ned och låter dem trampa på honom. Söta monstret!

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards