Alla inlägg den 8 september 2009

Av Sofie - 8 september 2009 21:16

  


Full rulle är det på cirkusen här hemma och istället för att vara disciplinerad sitter jag och går igenom fina bilder på Tristan som Malin tagit. Som vanligt har jag ordning på mina prioriteringar...


Efter en dag på akuten där jag verkligen fått öva på mina syslöjdskunskaper (tydligen skulle "alla" skära upp sina  händer på jobbet idag) så åkte vi till Malins BK för lite träning med Malin, Moa och Tjabo och Linda, Wilma och Lizzy.


Tristan hade begränsat med energi idag men jag kan iaf meddela att idag gick det helt plötsligt att svänga vänster i fotgåendet och hunden följde med. Tidigare har monstret bara fortsatt rakt fram... Jag blir lite arg på mig själv att jag inte varit mer noggrann i träningen utan försökt stressa fram ett bra fotgående, vi hade ju kommit så himla mycket längre vid det här laget. Men jag har ingen annan att skylla än mig själv, så det är väl bara att göra om och göra rätt!


Tristan fick en liten gris i present av Malin som han tackar så väldigt mycket för, husse å andra sidan är inte lika förtjust...!

Ovido - Quiz & Flashcards