Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av Sofie - 29 oktober 2009 20:23

Idag åkte Johan till Habo och kvar i stan är nu bara jag och Tristan. Planen är att jag ska hinna plugga massor i helgen så det är bara att plocka fram disciplinen. Hundträning ska det förstås också bli, vi verkar vara ett riktigt träningssuget gäng som ska nyttja helgens ljusa timmar i skogen.


Efter att Johan åkt tog jag och monstret en promenad i Hagaparken med Anna och pojkarna. Skönt med lite sällskap!


Annars har det varit skönhetsvård på schemat ikväll. Klippta klor och ett bad, så nu är kokos och vanilj Tristan tillbaka. I ett tafatt försök att bli av med all lös päls har jag borstat och borstat men det tycks ha varit förgäves, det är konstigt att håret aldrig tar slut. Man kan ju tycka att dem borde bli nakna förr eller senare... Hittade för övrigt ett till sår framför örat som jag missat när jag letade krigsskador tidigare i veckan...


Återvinner en gammal bild som visar vad monstret tycker om att duscha:

  

Ovido - Quiz & Flashcards