Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Sofie - 9 oktober 2009 20:03

När jag kom hem från skolan idag tyckte Johan att vi skulle ut och springa och som vanligt var jag allt annat än peppad, speciellt då jag känt mig riktigt avslagen idag. Vi lyckades dock få med oss Anna och Doc som sällskap, riktigt trevligt då jag sist blev lämnad åt mitt öde mitt ute i mörka skogen av min sk stora kärlek...


Tristan tyckte att det var himla spännande med hundsällskap och det tog några km innan han kunde sköta sig ordentligt i kopplet. Mot slutet hade både Tristan och Doc kommit in ordentligt i "spring-läge" och sprang tätt bredvid varandra och bumpade mage. Så söta! Såg ut som två draghundar som aldrig gjort något annat än sprungit bredvid varandra. Fina fläckar!


Efteråt suktade Anna oss med sina smaskiga bakplaner för kvällen och vinkade hejdå medan saliven droppade ur mungipan på mig och Johan...

Ovido - Quiz & Flashcards