Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Sofie - 2 juni 2010 20:34

  

Milo Långben... 


Det är tur att man har fläckarna som ger en välbehövliga pauser mitt i all ångest men lite huvudvärk lyckas de genera också. Eller iaf den lilla... Djävulstyg i massor när matte försöker koncentrara sig!


Kände mig instängd från det fina vädret idag så jag packade lilla ryggsäcken och tog aussiemonstren i handen och gick på pluggutflyckt. Bra träning för fläckarna att ta det lugnt bland folk, hundar och bilar medan jag fick sol och pluggtid. Efter en stund kör en polisbil av vägen och upp på gångvägen och stannar, jag var inte ensam på gräsplätten så många nyfikna blickar vändes åt polishållet. Poliserna kliver ur bilen och börjar gå, mot mig! Jag hann bli lite nervös och undra vad jag gjort nu innan jag såg att det var vår granne från inunder, lättnad!


Grannen är barnsligt förtjust i Milo och ville visa sin kollega hundarna. Det är tur att Milo charmat grannen för vi låter nog en del speciellt när fläckarna börjar busa på parketten... Grannen har ju kommit med frågan om hur vår parkett mår... Tålig är han iaf och det är skönt att ha en dialog som fungerar utifall att.


Upptäckte idag att Milo slagit av en hörntand och medan jag pillade lite på tänderna märkte jag också att framtänderna i underkäken är lösa, så nu är väl tandbytartiden runt hörnet och så kanske även svaret på vad det ska bli av dessa underliga öron...?!


  

Kullsyskonens öron har rört mycket på sig men att ett öra bara skulle försvinna?!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards