Direktlänk till inlägg 24 mars 2010

Lycka stavas diskmaskin

Av Sofie - 24 mars 2010 16:31

Husfriden har åter lagt sig på Förvaltarvägen. Den mycket efterlängtade diskmaskinen är installerad och på plats! Det är nästan lite löjligt hur glad man kan bli över att slippa handdiska.


Det lilla aussiemonstret som i vanliga fall inte är mycket till vakthund och glatt släpper in vem som helst genom ytterdörren har tydligen sina gränser även han. Det är visst inte riktigt ok med gubbar utanför balkongdörren och Tristan har tom kostat på sig lite boffande och några skall. Jag har en känsla av att balkongbyggargubbarna aldrig känt sig så iakttagna som de gör nu...! Tokmonster.


Imorgon bär det av till Enköping igen... Jag hoppas och tror att allt faller på plats då, ska bli så spännande! Namnet är så gott som bestämt nu förutsatt att det passar lilla valpen, men det tror jag (fast jag är fortfarande lite besviken över Johans envetna veto till mitt andra namnförslag). Snart vet vi vem nästa lilla tokmonster är...!

 
 
Camilla

Camilla

24 mars 2010 16:46

Väntar med spänning på en uppis i bloggen då....berättar du i morrn eller ;)
Lycka till!!

http://www.bentley.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

24 mars 2010 18:12

Gulle Tristan!
Tänk att han ska bli storebror :) Tror han kommer passa alldeles utmärkt till det!

Spännande spännande ;)

http://difloydsfiesta.com

 
Liza&Lotus

Liza&Lotus

24 mars 2010 19:13

Ja, gud jag skulle inte kunna leva utan diskmaskin, har haft det i typ 10 år så jag vet knappt hur man handdiskar ;)
Undrar vad hundarna tänker när det helt plötsligt börjar ränna folk ute på balkongen, vore skoj med pratbubblor då!
Jag tror jag har lite koll på er favvo, men det ska bli spännande att veta "på riktigt" såklart! Namn då?

http://www.lizashundar.bloggplatsen.se

 
Liza&Lotus

Liza&Lotus

24 mars 2010 21:14

Ha ha ha! Nån måste ju stå för snokandet liksom ;)
Oki, så inte nån annan hinner sno det före dig? Ha ha ha, smart taktik! Annars kan man ju döpa sin valp redan innan man vet vilken det är, bara för säkerhets sksull liksom ;)

http://www.lizashundar.bloggplatsen.se

 
Anna, Dalton o Doc

Anna, Dalton o Doc

25 mars 2010 10:34

åh, jag vill också ha diskmaskin!

http://www.dalton-doc.webb.se

 
Malin

Malin

25 mars 2010 15:27

hahah det gör jag mer en gärna!
Fast får nog sätta på mig en tröja med polokrage eller kanske en vadderad overall så jag inte blir ihjäl naggat och riven haha ;)
Ge honom en stor puss från mig!
ps nu är det uppdaterat ;)

http://difloydsfiesta.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 9 augusti 2010 21:46

Precis som många andra just nu så flyttar jag på bloggen. Ni kan fortsättningsvis hitta oss på http://aussiemonster.se Ses där! ...

Av Sofie - 9 augusti 2010 18:00

     Igår var det äntligen dags för oss att bege oss till vallhagen. Det här året har det inte på långa vägar blivit så mycket vallträning som jag önskat men förhoppningsvis kommer det bli lite bättre framöver. Får och hagar stod Micke, som har C...

Av Sofie - 9 augusti 2010 14:18

Och så var semestern slut och vi har nu återvänt från landet och friheten. Min tanke när vi åkte ner var att spåra och träna massor men väl där så gick vi på semester istället. Visst blev det några spår men mest bad och mysiga skogspromenader.   ...

Av Sofie - 28 juli 2010 16:40

Sent igår kväll kom vi hem efter några dagar i sälen. Några dagar som inte riktigt blev som jag tänkt mig. Johan skulle hjälpa till med byggandet av loftet på svärföräldrarnas stuga medan jag planerat att sitta och mysa i solen med en bok, promenera ...

Av Sofie - 22 juli 2010 14:29


   Nu är min sista natt gjord och jag har semester i hela två veckor! Härligt! Vi satsar på en slapparsemester på landet men också en liten tur till Sälen kommer det att bli. Ska bli skönt att bara drälla runt lite, läsa bok och träna hund. ...

Ovido - Quiz & Flashcards