Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Sofie - 15 mars 2010 20:53

Måndagsträningen på klubben bjöd äntligen på träning med sällskap (usch och fy för kennelhosta hoppas epidemin är på väg bort nu). 

Efter en lite skakig start för monstret (många hundar och goda dofter) fick vi till riktigt bra träning. Fokus och glädje och dessutom lyckade serier med läggande, inkallning och ställande! Kvällens träning efterlämnade en mycket bra känsla, hoppas den håller i sig! Tyvärr var hela planen täckt med snö och is så det blev ingen lerfläcksträning som vi så väl behöver.


Efter lite väl mycket busbelöning började jag känna av min goda gärning jag gjort tidigare under dagen (lämnat blod) så då packade vi nöjda och glada ihop våra grejer och åkte hem för att välkomnas av Johan och farbror schnauzer som är på snabbvisit.


Annars består stora delar av mina dagar just nu av att drömma och längta efter valpen. Bara 4 veckor kvar och valpsjukan är svår nu. Jag är nog inne på bloggen och suktar över bilderna mer än vad som kan anses hälsosamt, men det är ju så underbart fina allihopa!

Ska bli så roligt när det äntligen är dags att få veta vilken av de underbara valparna det blir!

Ovido - Quiz & Flashcards