Direktlänk till inlägg 22 mars 2010

Bye bye kokos och vanilj Tristan

Av Sofie - 22 mars 2010 22:31

Det blev ingen träning på klubben för vår del idag, istället ägnade vi några timmar i tvättstugan där Tristan snällt hjälpte mig att sortera tvätten. När detta var avklarat påbörjades nästa övningt nämligen projekt "tvätta den mycket smutsiga hunden". Det lilla aussiemonstret var allt annat än nöjd och jag tror jag såg en glimt av längtan till en lerig lydnadsplan istället. Tack och lov luktade det nya schampot alldeles lagom neutralt och kokos och vanilj Tristan är nu för allid borta!


Promenerade en sväng med Anna och grabbarna i Hagaparken på eftermiddagen i det fina vädret och det var riktigt trevligt med lite sällskap. Jag blir dock lite irriterad på mig själv att allt som kommer ut ur min mun just nu mer eller mindre handlar om valpen. Stackars ni som måste lyssna!



 
 
Liza&Lotus

Liza&Lotus

23 mars 2010 13:32

Jo, det var väl mest så jag valde också, han har ju varit en favorit hela tiden, fast de andra har skiftat lite, så det blir säkert jättebra! Sen så blir det ju krångel när man inte vet vad de andra tänker välja kan jag tänka mig, men jag tror att de allra flesta (om inte alla!?!) får nån av sina favoriter. Trots allt så ser ju Sanna mest eftersom hon kan sitta där dagarna i ända (inte alls avis!). Är det på torsdag som ni väljer då eller?

http://www.lizashundar.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 9 augusti 2010 21:46

Precis som många andra just nu så flyttar jag på bloggen. Ni kan fortsättningsvis hitta oss på http://aussiemonster.se Ses där! ...

Av Sofie - 9 augusti 2010 18:00

     Igår var det äntligen dags för oss att bege oss till vallhagen. Det här året har det inte på långa vägar blivit så mycket vallträning som jag önskat men förhoppningsvis kommer det bli lite bättre framöver. Får och hagar stod Micke, som har C...

Av Sofie - 9 augusti 2010 14:18

Och så var semestern slut och vi har nu återvänt från landet och friheten. Min tanke när vi åkte ner var att spåra och träna massor men väl där så gick vi på semester istället. Visst blev det några spår men mest bad och mysiga skogspromenader.   ...

Av Sofie - 28 juli 2010 16:40

Sent igår kväll kom vi hem efter några dagar i sälen. Några dagar som inte riktigt blev som jag tänkt mig. Johan skulle hjälpa till med byggandet av loftet på svärföräldrarnas stuga medan jag planerat att sitta och mysa i solen med en bok, promenera ...

Av Sofie - 22 juli 2010 14:29


   Nu är min sista natt gjord och jag har semester i hela två veckor! Härligt! Vi satsar på en slapparsemester på landet men också en liten tur till Sälen kommer det att bli. Ska bli skönt att bara drälla runt lite, läsa bok och träna hund. ...

Ovido - Quiz & Flashcards