Direktlänk till inlägg 18 mars 2010

Vem ska det bli?

Av Sofie - 18 mars 2010 21:54

  


Ja, det är den stora frågan just nu. Valparna börjar bli så stora att hemflytten inte känns allt för avlägsen längre och spänningen är olidlig.


Igår var vi en sväng i Enköping och oj vad det har hänt grejer! Valparna är uppe och busar, drar varandra i öronen och utforskar världen för att i nästa sekund somna platt fall. Att en av dessa små underbara varelser ska flytta hem till oss känns nästan overkligt men så himla roligt.


Våra tidigare två favoriter behöll sin plats i toppen men det kan faktiskt vara så att en av dem snodde åt sig topplatsen... Vi får se hur det utvecklas, än är de ju rätt små.

 
 
malin

malin

18 mars 2010 22:22

heja stumpen!!! ;)

http://www.difloydsfiesta.com

 
Malin m. Vegas

Malin m. Vegas

18 mars 2010 22:43

spännande, spännande.. undra vilken det blir tillslut. Vi måste träna tillsammans snart igen.. snart kan man kanske börja med sök igen om nu snön behagar försvinna, Så oss slipper ni inte i första taget nu när ni oxå blir Sugarwindare... Tyvärr kan jag inte komma och hejja på er på lördag, jag ska skjutsa en galen gotlänning till Enköping, hon hade visst några att träffa där=) MEN stort lycka till, jag tror det kommer gå skitbra!! KÖR BARA KÖR NU!!!! Ett litet sms eller liknande efter tävlingen vore uppsakattat om du själv känner för det så klart!!
Kram och lycka till!!!!! Det går bra!!

http://truefriend.bloggplatsen.se

 
åsah

åsah

19 mars 2010 10:02

åååå! så söta!!! Vad spännande det ska bli. hoppas jag får se den snart efter den kommit till er ;) lycka till på tävlingen!

http://vazyaila.wordpress.com

 
Anna

Anna

19 mars 2010 20:03

Inte lätt att välja en av så många fina!
Tack för idag! Ni är guldvärda och så snälla! Hoppas inte killarna var alltför jobbiga!
Lycka till imorgon! Jag håller tummarna!
(Jag vill ha sms-rapport sen!)

http://www.dalton-doc.webb.se

 
Camilla

Camilla

22 mars 2010 13:29

Oj oj....bloggarna osar av valplängtan...även min =)

http://www.bentley.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 9 augusti 2010 21:46

Precis som många andra just nu så flyttar jag på bloggen. Ni kan fortsättningsvis hitta oss på http://aussiemonster.se Ses där! ...

Av Sofie - 9 augusti 2010 18:00

     Igår var det äntligen dags för oss att bege oss till vallhagen. Det här året har det inte på långa vägar blivit så mycket vallträning som jag önskat men förhoppningsvis kommer det bli lite bättre framöver. Får och hagar stod Micke, som har C...

Av Sofie - 9 augusti 2010 14:18

Och så var semestern slut och vi har nu återvänt från landet och friheten. Min tanke när vi åkte ner var att spåra och träna massor men väl där så gick vi på semester istället. Visst blev det några spår men mest bad och mysiga skogspromenader.   ...

Av Sofie - 28 juli 2010 16:40

Sent igår kväll kom vi hem efter några dagar i sälen. Några dagar som inte riktigt blev som jag tänkt mig. Johan skulle hjälpa till med byggandet av loftet på svärföräldrarnas stuga medan jag planerat att sitta och mysa i solen med en bok, promenera ...

Av Sofie - 22 juli 2010 14:29


   Nu är min sista natt gjord och jag har semester i hela två veckor! Härligt! Vi satsar på en slapparsemester på landet men också en liten tur till Sälen kommer det att bli. Ska bli skönt att bara drälla runt lite, läsa bok och träna hund. ...

Ovido - Quiz & Flashcards