Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Sofie - 13 januari 2010 14:30

Sitter här i baracken som ska vara vårt hem för 8 veckor framöver. Lägenheten ska helrenoveras och under tiden är vi evakuerade till denna låda men som "tack" för besväret får vi två hyresfria månader och det klagar jag inte över.


Det har varit två hektiska dagar sedan vi kom hem men nu när allt är packat och vi är flyttade så behövs bara en god natts sömn och sedan är jag åter på banan.


Tristan har skött sig bra under dem här dagarna men nu är han uttråkad. Han har charmat några av flyttgubbarna och irriterat några andra genom att ständigt stå i vägen. Jag lyckades också irritera en av dem genom att inte hålla med om att aussien är "typ samma" som collien, hoppas våra saker är hela när vi återvänder...!


Det är skärpning med lydnadsträningen som gäller framöver om vi någonsin ska komma ut på tävlingsbanorna. Hösten har varit utmattande, skolan, monstrets utveckling och familjen har gjort att jag tappat motivationen och ffa orken och nu hoppas jag på ett nytt år med nya krafter och tillfrisknanden.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards