Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Sofie - 17 augusti 2009 15:59

Idag var det dagis som gällde för Tristan. Inskolningen måste ju påbörjas innan han måste vara där men det känns rätt jävligt att behöva lämna bort honom när alternativet är att spendera hela dagen tillsammans med oss... I vilket fall hade inomhusbiten fungerat riktigt bra denna gång, inget stressjuckande eller dylikt. Däremot hade han haft stora problem på promenaden där han inte kunde låta tikarna vara ifred, jag misstänker att det är hormoner som spökar för han har varit lite "konstig" sedan några dagar tillbaka (väldigt störningskänslig vid träning och allmänt fixerad vid andra hundar). Jag hoppas att det går över snart för annars måste nog mina framtidsplaner ändras lite...


Efter dagisvistelsen passade vi på att göra dagens goda gärning och lämna blod för att sedan införskaffa lite prylar som vi behöver till helgens paddling äventyr vilket bla innebar en flytväst till monstret (som för övrigt mottogs med stor skepsis).


Jag hade hoppats på att hinna träna lite idag också men monstret är trött och jag ska strax iväg på en middag med mina gamla gymnasiekompisar. Ni vet dem som man alltid skulle hålla kontakten med men som man i slutändan träffar några få gånger om året för lite uppdatering. I vilket fall ska det bli roligt att träffa alla igen!

Ovido - Quiz & Flashcards