Alla inlägg den 10 november 2009

Av Sofie - 10 november 2009 21:08

Lite oplanerat fick Frasse komma på besök idag och då jag bestämt träningsträff med Anna och grabbarna fick han lov att följa med. Någon bra idé vet jag inte om jag tycker det var, han satt och skällde och tjöt när Tristan skulle tränas och monstret blev märkbart störd av gammelgubben och så även jag. Jag tror även att han förstörde lite för Annas pojkar...


Tanken var att Anna skulle kommendera oss genom ettan för en liten statuskoll inför ev start i Österåker men fokus fanns inte riktigt där och det blev väl inget vidare. Efter mycket diskusioner beslutade jag att det skulle bli tävling i Österåker om inte annat så för att se vad vi behöver träna på under vintern, men nu när jag sitter här i soffan börjar jag vela igen.


Då det känns lite tungt just nu och att tävlingarna dessutom är mitt i en tentaperiod gör att jag undrar om det är så smart att lägga ytterliggare stress på mig själv som jag faktiskt inte behöver ha... För även om jag intalar mig själv att tävlingen är en statuskoll så känner jag mig själv, jag har prestationångest så det sprutar ur öronen...


Jag avslutar med att berätta att Tristans bror Jetson har gjort MH med 1:a på skotten, roligt!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards