Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Sofie - 20 februari 2010 19:28

  

Johan & Tristan busar

 

Nu är jag faktiskt lite less. Jag är tacksam över vintern vi har haft, det är jag, men nu får det vara nog. Jag vill ut i skogen. Jag vill spåra. Jag vill komma igång med söket. Jag vill valla. Jag vill kunna gå fritt i skogen utan snö upp till midjan.


Även om vädret inte lockade (-13 grader och snålblåst) idag så tog vi oss i kragen och åkte ut till Järvafältet för en långpromenad, jag, Johan och monstret. 10 lager kläder och en ordentligt åtdragen luva så gick det rätt bra för oss tvåbeningar medan Tristan sprang runt tillsynes obekymrad. Det blev inga större utsvävningar i skogen pga av snön men vi var ensamma på vägarna ändå och passade på att köra några långa budföringar och såklart leka lite.


När vi började närma oss bilen efter 1,5 h så började faktiskt Tristan se rätt nöjd ut han med, urbusad och ursprungen.



  

  

  

  


  

Även ett litet aussiemonster kan tycka att blåsten är jobbig!


Ovido - Quiz & Flashcards