Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Sofie - 25 mars 2009 16:33

Bestämde mig för att plugga hemifrån idag då jag inte tyckte att dagens föreläsningar var särskilt spännande, men som vanligt så finns det så mycket annat man kan hitta på när man är hemma... Tex så kan man pyssla ihop ett utsällningskoppel...

Jag har ju som sagt anmält aussiemonstret till Västerås 26 april och insåg rätt snabbt att det koppel jag använde när han ställdes som valp inte passade särskilt bra. Sagt och gjort, jag hittade inga koppel jag gillade och tröttnade på att surfa runt så nu har jag helt enkelt gjort mitt eget. Blev hyfsat fint iallafall och var betydligt roligare att göra än att plugga.


Min hemliga plan var att ställa lite i smyg eftersom jag är lite osäker på hur Tristan kommer uppföra sig, ibland går det jättebra och ibland så ska han bara busa, speciellt vid tandvisningen och jag är själv väldigt osäker och orutinerad (detta blir andra gången) men nu har det visat sig att både uppfödare och en av brorsorna ska dit... Pressen ökar...


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Mars 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards