Alla inlägg den 16 december 2009

Av Sofie - 16 december 2009 18:03

Och så var den skriftliga tentan över... Hur det gick vill jag inte ens spekulera i, en del gick katastofalt åt skogen medan andra delar gick betydligt bättre. Tyvärr känns det som att fel-frågorna var betydligt fler än rätt-frågorna men så är det alltid... Nu är det bara en kvar, för den här gången iaf!


Det är ju meningen att den här bloggen ska handla om det lilla aussiemonstret Tristan och inte min ångest (som det har varit mycket utav nu med tanke på röntgen och tentor) och bättring är på väg.


Tristan hade sin sista dag på dagis idag och trots det så fick även han välja ett paket ur julklappskorgen som var till för dagishundarna. Resultatet kan ses nedan, dock med lite dålig biildkvalitet.


  

 

  


  

Bytet. Det smaskiga benet försvann väldigt fort...!



  

Nu ska du dö!


  

Trycker man så låter den!


  

Titta vad jag har matte!

 


Nu är leksaken slängd, skakad och stampad på. Tyvärr brukar alla mjukisdjur gå ett hårt öde till mötes och förhoppningsvis överlever pippin åtminstånde helgen innan innehållet är spritt över golvet...


Från en sak till en helt annan, men det är en sak som jag bara inte kan förstå. Det är att hur länge jag än väntar, så är vår bil fortfarande lika smutsig varje gång jag ska använda den. Var är de små tomtenissarna som sköter biltvätten medan man sover/handlar?!





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards